星期日, 1月 28, 2018

扮熱身

踢波期間,拉傷了腰背肌肉,後遺症是從座位站起來的時候,痛不欲生;醫生說,我腰間的軟骨突出,需要休戰起碼一個月。我問醫生,這次受傷的原因為何?「唔夠熱身囉!」是他的答案。但我認為自己已經做了足夠的熱身準備,醫生叫我形容一下,我在踢波前做了甚麼熱身動作。我頭頭是道地示範,醫生見我的熱身動作內,包括拉筋,便問了兩條問題:「你係做熱身先抑或做拉筋先?呢一連串熱身動作做咗幾耐?」「拉筋同熱身唔係一樣咩?」我反問。
至於第二條問題,我告訴醫生,並沒有認真計算熱身的時間有幾長,保守估計,有八至十分鐘吧!「咁其實你只能夠算係扮熱身。」醫生跟我熟稔,有話直說。「職業球員練波或者踢波前,一定起碼要熱身一個鐘以上,你班業餘波友,平日已經少運動,所以,踢波前更加要熱身至少三十分鐘,然後再拉筋,咁先至叫做熱身。你哋求其跑兩步,係扮熱身、呃自己;跟住就落場踢波,唔拉傷至奇。」我被醫生一語道破。
而我也並不是唯一一個「扮熱身」,眾隊友之中,大部分一到球場,換好球衣,輕跑一個小圈,做少少熱身拉筋的動作,就急不及待落場踢波,前後不到五分鐘,有些甚至連熱身也不願做。「咁就難怪你班波友會輪流受傷嘞!返去同你班波友講,認真啲去做熱身同拉筋,咁我就無辦法做到你哋生意㗎喇!」收過我的診金後,醫生說道。
撰文:鄭丹瑞
欄名:依然快樂

沒有留言: