星期一, 9月 21, 2009

玩一轉

Mini Featuring 莊冬昕

作曲:莊冬昕
填詞:夏至
編曲:莊冬昕
監製:夏至/莊冬昕

我有我去玩 沙灘辣到去中環
你有你去揀 聽歌買衫唔得閒
試試跳兩班 出海潛水幾野蠻
跳傘扯大纜 我夠膽

*Na Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na...
玩玩玩玩玩 一般秩序踢散
到處看兩眼 到處有我檔攤
Na Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na...
玩玩玩玩玩 即刻鏟走被單
我決意企硬 hey hey hey hey

#Spin! 世界要倒轉 我要放肆玩一轉
眼界要放遠 踩板吹玻璃跑圈
Spin! 跳過舞再算 我要與你玩一轉
要放棄計算 最愛痛快玩得癲
Spin! 我要你看見 我要放肆玩一轉
再跳過界線 影相玩氣槍飛氈
Spin! 到處去野戰 我要與你找驚險
再次變兩變 夏至駕到Watch your Spin

Repeat *##


沒有留言: