星期日, 2月 02, 2014

5斗米

年初二朝早重播勁歌頒獎禮,在拜年時電視長開無人理的情況下,我和親戚毫無交流,唯有望住電視機,留意到嘅,當然唔係林峯攞獎和其得意髮型,我反而留意到三位主持。

蛋哥是香港樂壇第一代頒獎禮司儀,勁歌叱咤都做過,他當然知道樂壇的不滯現況。做了勁歌節目主持,似有雄心幫手改變現況。但是,從勁歌頒獎禮的home party式圍威喂,沒理由一位曾是DJ、經歷叱咤洗禮,會甘心成為這個home party的主禮。唯一原因,是搵食。對,蛋哥貴為無線藝員訓練班校長,食君之祿,擔君之憂,唯有頂硬上!事實上,視帝頒獎,張達明一出場就多謝蛋哥,給他做藝訓班導師,我相信這份工作經濟上幫達明不少。蛋哥除了自己,可能還幫其他兄弟。所以,無論如何,一定要做。

何況Do姐也要做?Do姐地位,不想做就不做,她和樂壇一向絕緣,不難想像她有多抗拒做勁歌頒獎主持。叱咤出一part過下癮沒所謂,你要她出全晚,我想叱咤邀請她實一口拒絕。但勁歌呢,沒辦法,因為她是無線人。說到尾,她也只是一個員工,即使阿姐級,仍是出份糧。所以,無論如何,一定要做。

崔波波,唔駛講,雪完一排,有得做好做。所以,無論如何,一定要做。

出嚟做嘢就係咁,邊有得講良心。你出咗糧,就麻煩你做得好好睇睇。我敬重三位主持
比起特首,他們更值得大家給予掌聲

沒有留言: